Subject: Vaila külas Naage tee 67 ja Naage tee 69 maaüksuste ning lähiala detailplaneeringu algatamine ja KSH algatamata jätmine
From: "Kaisa Pagil" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 15:18:44 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Edastan Vaila külas Naage tee 67 ja Naage tee 69 maaüksuste ning lähiala
üldplaneeringut muutva detailplaneeringu algatamise otsuse nr 27 ja KSH
algatamata jätmise otsuse nr 28, lisatud manusesse.

Lugupidamisega

Kaisa Pagil
assistent

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Teenuste 2, Tabasalu
Harku vald
Mob: 55539321
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald